billiga converse


Hejsan och Välkommna till våran sajt om billiga converse. Antagligen har ni kommit hit för att köpa billiga converse. Då kan jag bara meddela att ni har hittat rätt!

Förr fanns det converse everywhere! Då var det till och med för ett rimmligt pris. Idag har de blivit alldeles för populära och dyra! att de har blivit populära är ju iförsig naturligt, men inte ska dom behöva kosta mer än 500kr!

Det är ju mestadels vi studenter som bär converse. Vi studenter har inte pengar och därför borde man sälja billiga converse till oss! Jag ska inom kort berätta för er hur man kan få tag på billiga converse. Det är dock ganska hemligt, företaget är väldigt litet och säljer inte speciellt mycket. Därför har de möjlighet att sälja sina converse så pass billigt.


Att ha på sig sina converse är bland det mysigaste som finns. Det är en underbar kännsla! Man vill verkligen inte släppa dom ifrån sig. Hälst skulle jag vilja sova med mina converse.  Desutom vill jag ha så många olika färger som bara möjligt!


Därför är jag ständigt ute efter att hitta billiga converse. Det billigaste jag har hittat hitils var på en sajt där man sålde dem för 400kr+ frakt. Den sidan har dock tyvärr tagits bort. De säljer alltså inte längre billiga converse. Kanske kan jag i framtiden öppna min egen webbutik för billiga converse. DÅ behöver ni alla inte leta längre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback